Name:
Location: Estonia

Monday, January 15, 2007

ÜMBERMAAILMA KRUIISI ALGUS 15.01.2007 Fort Lauderdale, Florida

Täna kell 7 õhtul alustasime siis 4 kuust reisi ümber maailma. Päris kift, kuigi kui aus olla, siis ainult hetkeks oli eriline tunne, kõik on ju laeval ikka suhteliselt samamoodi. Kui mitte arvestada seda, et 350st reisijast 150 jäävad kogu 4ks kuuks pardale. Mõnedega neist hakakme arvatavasti üsna hästi läbi saama ja 22. mail kui lõpuks New York´i jõuame ja reis läbi saab on üsna kahju, siis on kindlasti ka mõned fruktid hulgas, keda silma otsaski ei salli....huvitav igal juhul.

Tegelikult on vahepeal veel igasugu huvitavaid asju juhtunud, nagu näiteks lebasin Guadeloup´is ühel väiksel saarel nimega Les Saintes täiesti juhuslikult Eesti tüdruku Triinu kõrval. Rand oli imeväike ja kogu see saar on ainult peopesa suurune. Ma poleka arvatavasti kunagi teadnudki, et ta on eestlane, kui ujumas üks prantsuse kutt poleks küsinud, et kuist ma pärit olem, ta oli nimelt selle tüdrukuga seal koos. Täiesti hullumeelne kokkusattumus oli see, sest see rand oli nii imepisike ja see tüdruk oli just Eestist sellele tüübile külla tulnud eelmisel päeval ja mis veel parem. Nad tulid just nende samade 2 tunni jooksul sinna kui mina seal olin, muidu olid nad teisel saarel....There is still 1 Estonian in every port!
Eile Key Wes´is U.S.As, olin suvalises suures poes, turismialast väljas ja minu kõrval rääkis üks naine oma pojaga eesti keelt. Nii naljakas oli,rääkisn nenedega nats, nad elavadki seal...Nii et olen viimase nädalöa jooksul eestlastega kokku jooksnud. Väga lahe!

Aga ok, nüüd on aeg magama minna. Kuna järgmisest segmendist on 15st päevast 9 merel, siis on mul rohkem kui küll aega siia sissekandeid teha, nii et oodake huviga.
Kallistan!

3 Comments:

Blogger marika said...

Hiljemalt mais siis ütled, kas maailm on ikka ümmargune...

Üks `memmemusi`ka Sulle reisile kaasa!

12:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Erit lahe võib see olla kui juhuslikult mõne eestlasega kokku jooksed, selline kodune tunne peaks olema.
Jääme kõikvõimalikke juhtumisi ja lugusid ootama.
Kallid siit võiks juba öelda, et kevadisest Eestist.

10:16 AM  
Blogger Liisukas said...

Emmele musi vastu! Ja ma loodan et maailm väga ümmargune pole, nii võib veel merehaigeks jääda:)

10:27 PM  

Post a Comment

<< Home