Name:
Location: Estonia

Thursday, January 18, 2007

BELIZE, 2007-01-18

Täna oli ümbermaailmakruiisi neljas päev ja minu vaba päev. Alguses ei oodanud sellest päevast absoluutselt mitte midagi, kõik kellega eile rääkisin ütlesid, et see on üsna mõttetu koht ja pole isegi ilusat randa kuhu minna. Aga hommikul oli kõik hoopis teisiti. Kuna Brian oli natuke organiseerimistööd teinud, siis kukkus tänane päev välja super hästi ja oli üks parimaid päevi üldse.. nüüd siis lähemalt. Kõigepealt sõitsime väikse paadiga laevalt maale. Siinne rannik on nii madal, et laevad eriti lähedale ei saa, seega siis paadiga. Edasi läksime Belize City lennujaama, piltidelt näete kui „hiiglama suur” see oli…. Sõitsime imepisikese lennukiga (6kesi mahtusime sisse) San Pedrosse, mis on lähedaloleva saare suurim linn-küla. 2 meist Brian ja Tina(crew relations manager) võtsid sukeldumisvarustuse, mina Chantal ja Anna snorgeldasime, kuna meil pole litsentsi. Igal juhul sõitsime edasi paadiga ja kahe kohaliku giidiga korallriffile. See on maailma suuruselt 2. riff. Kulgeb mööda Belize´i ja Mexico rannikut ja on umbes 300 km pikk. Snorgeldasime poolteist tundi ja veealune elu oli täiesti beautiful. Ma pole kunagi eriline sukeldumise või snorgeldamise fänn olnud, aga nüüd saan küll aru miks inimesed ikka uuesti ja uuesti vee alla kipuvad. Nägin igat värvi ja igasuguse suurusega kalu ja koralle. Hoidsin isegi haikala (sellist mis ei hammusta) käes. Super-super. Tagasi sõites oli lihtsalt hämmastus peal ja mõtlesin endamisi, et isegi kui sellel ümbermaailma kruiisil eriti palju raha ei teeni, siis kõik need kohad kui läheme on seda nii, nii väärt. Minu järgmine vaba päev on Ecuadoris, vahepeal oleme 5 päeva merel, millest ühe päevaga läbime Panama kanali. Ehk siis suundume Kariibimerest Vaiksesse ookeani.

Mis siis veel vahepeal juhtunud on…hmm, ei teagi, ahjaa algas ümbermaailmakruiis, mis kestab 4 kuud ja lõppeb 22. mail New Yorkis. Laeva 370st reisijast 160 jäävad laevale terveks 4ks kuuks, ülejäänud natuke vähemaks, kuuks või kaheks. Üldiselt tunduvad enamus reisijad üsna sõbralikud, aga eks ole näha kuipalju me neid SPAsse suudame meelitada. Alguse järgi tundub, et need, kes on kodus harjunud iga nädal massaaazis käima jätkavad ka nüüd, aga selge on see, et tööd on natuke vähem kui enne. Hea on see, et meie palgastruktuur muutus ja teenin ühe teenuse pealt 7.25 % rohkem kui enne. Aga siiski, kui vähegi tahtmist ja energiat, siis selleks, et tõeliselt raha teenida peaks minema ja järgmise lepingu kuskil mega suurel laeval töötama ja umbes 4 kuud 7 päevaseid kariibimere kruiise tegema. See on superigav ja jube töörügamine, aga see-eest teenimiseks parim, sest iga nädal on uued inimesed, kes on tulnud puhkusele raha raiskama ja kuna laev on koguaeg samades sadamates, siis ei viitsi ise enam eriti väljas käia ja raisata…nii et kui ma 5 kuu pärast veel täiesti tülgastunud ei ole, siis võtan ehk selle ette.

3 Comments:

Blogger marika said...

Kohe kadedaks teed!
Aga...näita meile ikka pilte ka!

kallistan!

5:46 AM
Anonymous Anonymous said...

Just, rahvas nõuab pilte!!!

2:53 AM
Blogger Liisukas said...

Pilte, pilte......yritasin neid samal paeval kui kirjutasin yles panna, aga miskiparast asi ei toiminud. Teen seda tana uuesti...ja tana labime Panama kanalit. Koik reisijad on nii sillas, et kedagi pole SPAsse tulemas. Aga ok ok, rohkem pilte on tulemas.