Name:
Location: Estonia

Thursday, February 15, 2007


Pitcarin Island 09.02 2007

Olen kirjutamisega natuke hiljaks jäänud, aga nüüdseks juba 5 päeva tagasi olime Pitcarin´i saarel. See saar on megapisikene, umbes 2 miili pikk, üsna mägine ja asub Prantsuse Polüneesia ja Lihavõttesaare vahel. Ja kuigi ta on nende kahe vahel, siis tegelikult on vahemaad suured. Lihavõtte saarelt Pitcarini sõitmine võttis aega 2 päeva (u 2000 km) ja hiljem edasi, teisele poole Polüneesiasse 3 päeva. Meie kui Crew Pitcarinil maha ei saanud, külalistestki käisid ainult mõned. Sama lugu nagu Lihavõtte saarega, väga raske on keset ookeani tender boat´iga sõita, kuna vesi tahab paati tulla ja jubedalt loksutab. Sellel saarel ei käi üldse eriti tihti keegi, sest näiteks viimased 5 kruiisilaeva, mis siin ümbruskonnas on olnud (ma ei tea kui pika aja jooksul) pole saanud maabuda, vaid on teinud tiiru ümber saare ja kohalikud on tulnud laevale ringi vaatama,et suveniire müüa. Nii juhtus ka meiega, 5. ja 8. dekk muutusid korraga peaaegu et ostukeskusteksJ. Ma ei kujutaks absoluutselt ette elu sellel saarel, siin elab 65 inimest. Kuna poode ei ole, siis ostavad kohalikud kõik vajaliku iga 4 kuu tagant käivalt kaubalaevalt. Umbes nagu buss/poed Eesti külades:-D. Me siin isekeski mõtlesime, et kui on 65 inimest, siis umbes 20 on arvatavasti lapsed, 20 väga vanad, üle jääb 40 enam-vähem noort, mõned neist sugulased….kuidas nad siin kohtamas käivad või no ma ei teagi üks suur mess on see elu siin. Küsisime ka, et mis te teete siin enamuse ajast, et kas igav ei hakka. Tüüp, kes oli välimuse järgi umbes 20-25, ütles, et :” There´s lots to do” J.




4 Comments:

Blogger marika said...

Aitäh, loetud!
Aga ootan juba uut lugu...

kallid emmelt ja Leenult

3:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

mina ootan ka ... :)

* kallid



KADRI

7:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Aitäh kaardi eest!!!! See oli väga armas üllatus sobrapäeval.

Uusi lugusid ja pilte ootama jäädes,

Siku

6:54 AM  
Blogger Liisukas said...

Vaga lahe, et kaart sobrakal joudis:).Uued lood on mul om aarvutis juba olemas ja postitaks nad kohe praegu, aga mu kajuti voti ei toota ja ei saa praegu tuppa sisse, et arvuti vott. Seega ei kasuta oma arvutit ja pole ka jutte....aga ootamine teeb asja ainult paremaks:)

3:39 PM  

Post a Comment

<< Home