Name:
Location: Estonia

Saturday, April 21, 2007

Safaga, Egypt (21.04.07)

Nonii, tana oleme siis Egiptuses ja homme ka, aga mina olen tana laevas-in port manning. Juba 5es paev, kuna 4 paeva olime merel, tulime labi Punase mere ja kui aus olla, siis ootan homset, et laevast maha saaks. Mitu paeva jarjest merel vasitab hullult ara. Muidu on koik vist endine, olen kodule lahemal kui kunagi varem 6 kuu jooksul:). Ahjaa ja ilm on jahedaks lainud, varsti tuleb vist midagi pikkade varrukatega valja otsida!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Cauka!

Meil oli eile sitt suusailm, isegi lörtsi tuli. Täna aga metsik kevad, päike paistab ja linnud laulavad. Aga jah, sinu ilmale ei ole meil midagi vastu panna :).

Head seiklemist!

Kallid,
Siku

5:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tänud kaardi eest!! Selle Austraaliasse reisimise kohta panid ka täppi, küll ma selle kunagi ära ka teen ;). Või teeme koos, sest sinust võiks küll mu isiklik reisikonsuldant saada.

Siku

12:22 PM  

Post a Comment

<< Home