Name:
Location: Estonia

Tuesday, May 22, 2007

New York-ja ongi maailmal ring peal!!! (22.05.2007)

Nonii, nüüd siis ongi maailmal ring peal, oleme tagasi U.S.As, täna hommikul kell 6 ajasin end üles, et minna üles dekile ja vaadata New Yorki jõudmist, ilus oli! Manhattan ja Statue of Liberty ja teadmine, et World Cruise on läbi.
Viimane segment oli 2 nädalat pikk, algas Portugalist, Lissabonist, vahepeal peatusime Gibralataris, Marokos, Madeiral, Azooridel, Bermudal ja täna oleme siis New Yorkis. Enamuse eelmisest segmendist veetsime merel, seega on üsna kapsas olla, teadmine, et tunni aja pärast hakkame väikeste vahepeatuistega Bostonis ja Kanadas Euroopa poole tagasi tulema ei ole tegelikult üldse värskendav,sest 14st päevast 8-9 üsna kõigutaval Atlandi ookeanil veeta väsitab kuradima ära. Seekord on veel see jama, et läheme ajas 14 päeva jooksul 5 tundi edasi, mitte tagasi. Värskendav on aga see, et üle 4 ja poole kuu on peaaegu kõik reisijad uued ja seega on teine õhkkond, vanadest hakkaski juba väga kõrini saama, kuigi peab mainima, et viimasel paraadil, kus kapten ja meie reisijatega hüvasti jätsime ja kapten teatas, et enam teenistusse ei tule oli üsna liigutav ja ilus. Täna vahetus kõik, reisijad, üsna palju meeskonnaliikmeid...uus kapten, staff kapten, security officer jne. Ja minul on veel 40 päeva ehk 4 kruiisi teha. Ja nüüd tahaks juba natuke koju tulla küll:).

Natuke siis veel sellest, mis viimasel ajal toimunud on, eelmise segmendi lemmikkohtadeks olid minu jaoks vist Casablanca,kus muud peale suure moshee eriti vaadata ei olnud, aga pean vist islamiusuliseks hakkama, sest ma lihtsalt ei suuda mosheedest eemal olla...kuidagi rahustav on neis kõndida. Muidu polnud Casablancas suurt miskit, kuum ja kahtlane koht. Madeira ja Azoorid meenutasid väikselt elu Kanaaridel ja Bermuuda on pisike saar, kus on ilusad rannad(meil sadas 2 päeva kerget vihma ja rannasooja ei olnud) , enamasti rikaste inimeste majad, mis on kõik kas roosad erkrohelised või miskit muud erksat värvi. Bermuudas olime tegelikult terve öö, nii et käisime väljas ka ja päris lahe oli, aga samas kui oleks valida, siis sinna puhkama küll ei viiciks minna, lihtsalt polnud seda meeleolu ja olustikku mis mõnedes teistes kohtades.

Spa elu on ikka üsna endine, team on peaaegu täielikult vahetunud, manager on veits häiriv, sest aeg-ajalt(tegelikult üsna tihti) tundub, et tal oma tööst suurt aimu ei ole ja ta stressab liiga palju, aga muidu on kõik asjad ilusti käpa all ja probleeme ei ole.

Ei oskagi miskit muud praegu kirjutada, paljud on küsinud, et miks ma enam ei kirjuta eriti, aga lihtsalt ei ole olnud aega ja väga suurt motivatsiooni ka, sest Euroopa on üsna kodu sarnane ja ei ole nii nii palju väga eredaid elamusi. Ja pealegi olen juba varsti kodus, siis saab pikemalt pajatada, juba nii väga ootan mõnusaid suviseid grilliõhtuid!

Pilte ei saa jätkuvalt üles panna, mul on kahtlane kartus, et äkki on mu blogi aht juba liiga suur ja sellepärast ei saagi...või võib-olla on asi milleski muus, ei tea....oki-doki aitab jutust, vaja nats netis ringi uidata, pole enam kes teab kui kaua surfanud.tsau tsau.

8 Comments:

Blogger marika said...

Tere Kallis Liisukas!
Uskumatu, et ongi ring täis!
Olen reisinud koos Sinuga ja tükk maad targemaks saanud. Aitäh nende elamuste eest!
Ootame Sind juba koju grillima!

11:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Paneme grilli juba hakkama ja ootame sind koju :)
Usun, et kui sa oma pildialbumi lahti lööd ahhetame me kõik siin mitu kuud või isegi aastaid.

See on ikka uskumatult lahe, et sa sellise Tripi ette võtsid- igaüks seda ei suudaks ja ei julgeks!

Kallid ja juba 27 päeva pärast näeme!

Siku

7:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tsau Liisu.
Minagi olen siin huviga lugenud Su kirjatükke. Ma pole ühtegi teist blogi nii huviga lugenud kui Sinu oma. Hästi huvitav oli igatahes.
Eestis kohtume,
Keiu

6:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Marikale parimad õnnesoovid sünnipäeva puhul!

Mõnusat pidu!

Siku

(Endalegi üllatuseks puudus mul nr sõnumi saatmiseks. Usun, et seda blogi loed sa aga iga päev, seega peaksid õnnesoovid kätte saama :))

5:34 AM  
Blogger Liisukas said...

Emmele jah palju onne synnipaevaks ja hea teada et Sikul mote nii hasti jookseb:).
Ja suur aitah koigile, kes mu kirjatykke hindasid! Varsti naeme. Eks ma kirjutan ikka vahepealsest ka, aga hetkel pole kyll midagi huvitavat kirjutada! Oleme 4 peva jarjest merel.

7:05 AM  
Blogger marika said...

Aitä Siku, õnne läheb ikka igal ajal vaja!
Pole ei Sind ega teisi Liisu sõpru juba nii kaua näinud.
Loodetavasti kohtume varsti meil!

emme

11:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kallis Liisike!
Anna andeks, et ma sulle vahepeal üldse kirjutanud pole, aga noh tead isegi, et ega Eestis olles suurt midagi, millest kindlasti-kindlasti rääkima peaks, ei juhtugi..Minul siis vähemasti. Möelnud olen aga sinu peale küll ja blogi ka kaasahaaravalt lugenud. Igatahes ma kuulsin, et sa jöuadki varsti tagasi ja ehkki ma pole ilmselt ainus, tahaks sind juba väga väga näha...Anna kindlasti teada, kui selleks valmis oled, sest suure osa suvest olen ilmselt Eestis.:)
Elena

10:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

tsauki :)

nägin, et sa olid kirjutanud.
mul jäi msn kogemata töö juurde lahti, seepärast ei vastanudki.
aga ma juba rõõmustan, sest enam pole jäänud palju oodata:)

Kalli kalli

Kadri

12:04 AM  

Post a Comment

<< Home